Tuesday, September 1, 2020

Culturistul Radu ULICI, campionul campionilor la Sibiu în 2020

Acum multe zeci de ani am cunoscut un tip care mi-a zis că atunci când mă voi duc e în târg să-, tocmesc lăutarii pentru nuntă, nu trebuie să stau să le ascult repertoriul în stradă, ci să mă uit doar cum pun arcușul pe vioară. În clipa aceea îmi voi da seama dacă lăutarii sunt buni sau nu sunt buni. Mult timp nu am înțeles cum vine treaba, dar cu timpul mi-am dat seama că omul din prima secundă îți spune de ce este în stare, cew fel de caracter are și dacă vei face treabă cu el. Așa s-a întâmplat în 29 august 2020 la apariția echipei de concurenți care au evoluat ca Cmpionatul de Culturism de la Sibiu. Atunci s-a văzut din prima clipă că acel culturist blond este altceva, adică el va fi alesul juriului. Radu ULICI, căci despre el este vorba, s-a prezentat încă din prima clipă cu acel nivel de performanță care a făcut diferența și sunt sigur că juriul a văzut acest lucru, derularea competiției având doar rolul de a consfinți că tot ceea ce s-a constatat din prima clipă este marele adevăr, nimic nemaischimbându-l.


































Despre culturistul radu ULICI se vor sxcrie de acum înclo foarte multe lucruri, căci el este un sportiv de cursă lungă, un om care are știința dozării eforturilor și a găsirii momentului optim de pregătire care să-l ducă la forma cea mai bună pe scena de concurs. El a făcut dovada că muncind exemplar are toate resursele pentru a deveni campionul campionilor, căci așa se traduce locul întâi la categoria open, unde participă toți câștigătorii celorlalte categorii, adică toți campionii, din care este ales numai unul dintre ei.






(29 august 2020)

No comments:

Post a Comment