Thursday, November 7, 2019

Președinte din primul tur

Calculele arată că în 10 noiembrie 2019 vom avea președinte din primul tur. Managementul politic impune un calcul simplu, mai ales că au fost alegeri în 26 mai 2019 și rezultatele de la acest test se vor proiecta fără doar și poate în 10 noiembrie.
Faceți calculele:
PNL: 27%
USR: 22%
PSD: 22%
PMP: %
Pro Ro: 7%
ALDE: 4%
UDMR: 6%
Alții: restul
Dacî scădem din 100% cei 22% ai PSD rezultă 78%. Față de 51% cât trebuie pentru câștigătorul din primul tur rezultă 27% care au posibilitatea să voteze cu altcineva decât EL. Cum electoratul este format din mulți, chiar foarte mulți care nu o votează pe Veronique DANCILA, ceilalți necontând, clar că EL va fi prezinentul din primul tur. Mai sunt și alte calcule, dar nu mă apuc acum să spun totul. Fiți siguri că nu am ghicit în cafea căci aici unde sunt nu am această posibilitate să am cească cu cafea cu zaț să se vadă acolo ce și cum. A fost doar matematică pură, iar concluzia am zis-o.

2 comments:

  1. Totusi dl Iohanis nu are rezultate care sa-l dea castigator asa de sigur din primul tur. Eu acced la incercarea de a previziona si afirm ca nu va castiga din primul tur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunt situații în care evaluările noastre nu se suprapun cu evaluările celor pentru care președintele este nesesar și suficient, ca la matematică

      Delete