Campania electorală pentru alegerile prezidențiale din noiembrie 2019 a fost:
- silențioasă,
- anostă,
- goală,
- săracă,
- ignorată,
- liniară,
- previzibilă,
- predictibilă.
În locul unor confruntări:
- dure,
- suculente,
- incitante,
- spectaculoase,
- dinamice,
- imprevizibile,
- scandaloase,
ne-am aflat două săptămâni într-un joc unde actorii erau cu totul alții decât cei 10 candidați la prezidențiale.
Având în vedere că lucrurile stau așa cum stau la noi, chestia coabitării fiind doar un basm urât de speriat nu numai copiii, candidații nici nu contează, că roicare ar fi niciunul nu va fi acela care să facă roțile mașinii numită România să se învârtească în același sens și anume, sensul invers învârtirii acelor de ceasornic, adică mașina să meargă înainte.
Cei care au pierdut nu au fost cetățenii și lacomii din televiziuni care-și făcuseră calculele de îmbogățire prin ratingul explodat al venirii candidaților întru bălăcările la ore de maximă audiență, ceea ce nu s-a întâmplat.
(09 noiembrie 2019)
No comments:
Post a Comment