Thursday, March 24, 2022

Traian BĂSESCU, un turnător gen pereche de șosete

Nu mi-am imaginat să ajung să văd cum cel care se folosea de aomeni ca de șosete, după care le arunca la coșul cu rufe murdare, este el însuși tratat ca o pereche de șosete, care în zilele următoare vor fi aruncate la ghena de gunoi a istoriei.
Ieri 23 martie 2022 Curtea Supremă a României a decis că Traian BĂSESCU a făcut poliție politică. Cum CCR a arătat că nicio lege nu acționează în trecut, Traian BĂSESCU nu va dispărea din cărțile de istorie care vrând-nevrând, vor specifica anii 2004 - 2014 când el a fost președinte, dar imediat se va specifica faptul simplu și cotidian că a fost turnător la securitate sub numele de PETROV și a făcut poliție politică. Au trebuit să treacă prea mulți ani ca justiția să facă lumină. Trebuia ca acest personaj sinistru să-și joace tot rolul în sceneta scrisă de Marele Maestru, să fie folosit exact ca orice pereche de șosete până când ajung să pută îngrozitor și să fie aruncate la ghena de gunoi.
Ar fi fost interesant dacă decizia Curții Supreme ar fi acționat retroactiv și toate actele semnate de acest Traian BĂSESCU ar fi fost declarate nule.
Eu am zis că în 1990 ar fi trebuit făcută marea resetare, adică să fie deconspirați toți cei care au fost turnători și au făcut poliție politică. Ar fi fost 2 0 3 ani de zbucium, dar lucrurile s-ar fi liniștit și azi nu ne-am mai găsi în situația penibilă să dezgropăm toți morții și să trăim cu regrete inutile că ne-au condus niște otrepe.


(24 martie 2022)

No comments:

Post a Comment