Saturday, March 26, 2022

Mama DANA, viitoarea soacră de care să fugi

Stând în Casa Mireasa, fiecare participant la acest reality show își joacă rolul său, exact după cum este el. Dacă Mama DANA ar fi fost o femeie discretă, ar fi arătat că este o femeie discretă.
Dacă Mama DANA ar fi fost o femeie cultă, ar fi arătat că este o femeie cultă.
Dacă Mama DANA ar fi fost o femeie tăcută, ar fi arătat că este o femeie tăcută.
Dacă Mama DANA ar fi fost o femeie cu gust, ar fi arătat că este o femeie cu gust.
Dacă Mama DANA ar fi fost o femeie delicată, ar fi arătat că este o femeie delicată.
Dacă Mama DANA ar fi fost o femeie iertătoare, ar fi arătat că este o femeie iertătoare.
Nu am auzit ca Mama DANA să folosească neologisme.
Nu am auzit ca Mama DANA să rostească nume de filosofi contemporani.
Nu am auzit ca Mama DANA să spună proverbe din limba latină.
Nu am auzit ca Mama DANA să analizeze picturile lui KANDINSKY.
Nu am auzit ca Mama DANA să aprecieze eforturile lui Greta THUNBERG.
Nu am auzit ca Mama DANA să spună că are acasă pe pereți picturi de Ion ANDREESCU.
Am auzit și am văzut lucruri care mă fac pe mine să las toate lucrurile baltă și să o iau la fugă, pentru a nu avea de-a face cu Mama DANA în orice context s-ar nimeri. Eu am văzut oameni cu conturi cu zeci de milioane de euro în conturi, care se purtau normal și dovedeau gust, cultură, echilibru și mai ales șapte ani de acasă.
Proverbul că așchia nu sare departe de trunchi se verifică groaznic de tare...
(26 martie 2022)

No comments:

Post a Comment