Acum foarte mulți ani era un produs numit SUPCO. Era un concentrat de supă la plic, foarte bun. Cum la noi nicio minune nu ține mai mult de trei zile, producătorii lui SUPCO au umblat la rețetă, au prostit produsul. Acesta nu se mai vindea. Au încercat să facă să fie vândut produsul, făcându-i reclamă. La noi, reclama este asociată produselor de calitate slabă, care nu se vând și care trebuie să fie susținute prin reclamă.
Acum se fac reclame de foarte proastă calitate, de duzină, pe bandă rulantă, lipsite de inspirație, pe bani grei, care nu spun nimic și care în loc să-i invite pe oameni să cumpere produsele prezentate, ridică multe semne de întrebare, iar oamenii nu vor cumpăra respectivele produse, căci oamenii nu cred în reclame.
O singură reclamă românească mi se pare inteligentă pentru DEDEMAN în care apare Simona HALEP. Reclama este scurtă. Reclama este concentrată. Nu are text din care să fie citit doar o părticică așa cum se întâmplă în cazul medicamentelor.
Toate reclamele de la noi sunt enervante căci:
- nu sunt reale,
- sunt lungi,
- sunt anoste,
- au repetetivitate,
- sunt monotone.
Este o zonă a mediocrității și a banilor, așa cum este fotbalul, unde se manipulează sume imense, doar prin mimarea unor mișcări legate de o realitate oarecare.
(27 martie 2022)
No comments:
Post a Comment