Wednesday, March 9, 2022

Un film cu vedete de demult: Clubul femeilor dezlănțuite

Filmul Clubul femeilor dezlănțuite, cu titlul original Book Club, lansat în anul 2018 prin mai, a adus pe ecran vedete de demult, pe care le-am văzut cu foarte mulți ani în urmă.

Jane FONDA, actriță care acum avea în anul 2017 când s-a turnat filmul 80 de ani. În film arată superb. Eu am văzut-o în filmul Și caii se împușcă, nu-i așa? (They Shoot Horses, Don't They?) din 1969, pe când avea 32 de ani.

Diane KEATON, avea 72 de ani când a jucat în film. Mi-o amintesc din filmul The First Wives Club din anul 1996, pe când avea 50 de ani, film reluat de nenumărate ori pe Tv pentru că e o comedie superbă.

Candice BERGEN avea și ea tot 72 de ani când a jucat în filmul Clubul femeilor dezlănțuite. Mi-o amintesc dintr-un fil când apărea în costul de baie, bronzată. Avea un corp și niște ochi albaștri de neuitat. În acele vremuri de demult și eu eram undeva la sub 40 de ani. Am văzut-o și în filmul GANDHI pe când avea 36 de ani.

Andy GARCIA avea în anul 2018 când s-a realizat filmul Book Club, 62 de ani. L-am văzut în filmul The Godfather Part III (Nașul) pe când avea 36 de ani și juca rolul lui Vincenzo Santino CORLEONE.

Mary STEENBURGEN avea 65 de ani în 2018.  Mi-o amintesc din filmul Philadelphia pe când avea 40 de ani.

Privind acest film m-am gândit că marii artiști știu să joace roluri mari indiferent de vârstă, fără a lăsa în inimile cinefililor regrete sau timp de comparații legate de vârstă.


(09 martie 2022)



No comments:

Post a Comment