Wednesday, October 14, 2020

Închiderea sălilor de fitness-culturism

 Cu fiecare zi care trece ne dăm seama că unele dintre regulile stabilite sunt greșite. În primăvară au fost închise sălile de fitness-culturism, deși cei care le frecventează sunt:
- disciplinați,
- curați, 
- sănătoși,
- antrenați,
- perseverenți,
- conștiincioși,
- analitici,
- înțelegători,
- respectuoși,
ceea ce oferă garanții că acolo riscurile de a se produce infectări sunt cu mult mai reduse decât în stațiile de metroul la sălile cu păcănele, în stațiile de autobuz și oriunde se produc îmbulzeli, iar lumea este neomogenă și oamenii au gesturi și atitudini necontrolate.
Am văzut preocuparea managementului de la sala unde eu am mers și mă refer la World Class-ParkLake de a realiza aerisirea, dezinfectarea echipamentelor, culoare de deplasare, respectarea distanței fizice prin reamplasarea aparatelor și a accesului la vestiare și la dulapuri. Despre cei care veneau să se antreneze am numai cuvinte de laudă, căci fiecare avea rostul său, totul se petrecea respectând regulile și nimic nu a lăsat impresia căci riscurile de infectare ar depăși limitele date de filtrele privind temperatura, purtatul măștii, distanțarea fizică, dezinfecția și de acea atmosferă civilizată. Nu am o explicație rezonabilă legată de tratarea sălilor de fitness-culturism exact cum sunt tratate teatrele, localurile de consum, căci aceste săli trebuie văzute asemeni liniilor de fabricație din industrie, unde oprirea producției este dată de înregistrarea de cazuri de infectare efective și nu prin tratarea la grămadă.



(15 octombrie 2020)

No comments:

Post a Comment