PSD, zis și ciuma roșie, așa cum ziceau naziștii comuniștilor, de la care au luat o mamă bună de bătaie pe câmpurile de luptă, soldată cu o capitulare din 9 mai 1945, se prezintă cu comunicatori și cu mesaje care de la un timp au devenit:
- blânde,
- armonioase,
- dulcegi,
- calde,
- roze,
- deslânate,
- incoerente,
- adormitoare,
- împăciuitoriste.
De când au plecat din partid Șerban NICOLAE, Radu PREDA și Liviu PLEȘOIANU parcă tot partidul doarme, căci Marcel CIOLACU dă senzația că la el tot timpul e ora 11 din miezul zilei și abia s-a trezit din somn, este în pijama și e gata să caște și să mă înghită, căci nu-l văd să pună mâna la gură. Lucian ROMAȘCANU, fost purtător de cuvânt este cel care în fața jurnaliștilor, neștiind că microfoanele sunt încă deschise s-a lansat într-o zicere care conținea sintagma plua-n cor, drept care a fost și dat jos din poziția de comunicator oficial, pentru a se regăsi pe liste în parlament. Din vechea gardă Ecaterina ANDRONESCU, Olguța VASILESCU și Mihai FIFOR mai aveau oarece ziceri, dar au acum alte preocupări după 27 septembrie 2020 și PSD crează senzația că dorește:
- să schimbe radical mesajul,
- să vină cu alți comunicatori,
- să se cosmetizeze cu sulemeneli noi,
- să arate că este fără penali,
- să.
Nu este ceasul al XII-lea, dar cu siguranță că al XI-lea ceas este și adoptând politica necunoscuților, probabil speră ca votanții să creadă că vor acorda o șansă noilor veniți pentru a-i vedea de ce sunt în stare. Este un mod de a avorda sau de a aburi, dar pornind de la ideea că demonizarea PSD de către toți ceilalți în contextul în care aceștia doar demonizează, fără a-și arăta prin fapte cât de buni sunt, trebuie privit nu ca derutare a alegătorului, ci ca o înverșunare a alegătorilor pe care și PSD și PNL și PMP și USR îl consideră incult, indecis, incapabil, manipulabil și prost, uitând că acesta are obiective, așteptări și mai ales ștampila pe care o aplică unde vrea el, dacă vrea să vină la cabină și să voteze.
(15 octombrie 2020)
No comments:
Post a Comment