Sunday, October 25, 2020

Comunicatorii USR

De când l-am văzut pe adormitul ăla de Mihai GOȚIU îb Senat bâiguind niște inepții deja îmi formasem o idee proastă despre modul de comunicare al USR, căci nici Nicușor DAN care formata biluțe la tv și se scrmea să zică o frază, nu era mai de Doamne-ajută. Însă au apărut și niște comunicatori dintre parlamentari de foarte bună calitate, care mi-au schimbat părerea despre ce se întâmplă acolo. Comunicatorii USR sunt:
- tineri,
- îngrijiți,
- dinamici,
- activi,
- documentați,
- orientați,
- coerenți,
- domestici.
Dacă Mihai GUȚIU este contra-exemplu de comunicator, USR are și el comunicatori buni și aici numesc pe Ionuț MOȘTEANU, Cristian SEIDLER, Dan BARNA, Cătălin DRULĂ, Lucian VIZITEU și Iulian BULAI. Aparițiile lui Vlad ALEXANDRESCU și Cosette CHICHIRĂU nu au lăsat o impresie bună căci omul trebuie să simtă în mesaj nu numai informație, ci și căldură. Mesajele celor de la USR au culoare, conținut, verb, ritm, continuitate și claritate. Ei încă nu au înțeles nimicurile din politica românească unde azi zici una și mâine faci alta, schimbând totul după cum bate vântul și cei de la USR nu înțeleg cum e cu niciodată să nu spui niciodată în politică, pentru că ei merg după principiul sănătos pe care l-am adoptat încă înainte de 1989 de la un student cum că unde scuip, nu ling. Mi se pare normal.

(25 ocotmbrie 2020)

No comments:

Post a Comment