Friday, October 23, 2020

Bye, Bye, PSD și n-am cuvinte...

Nemairegăsindu-se pe listele de candidați la parlamentarele care bat la ușă, o serie de membri cu mare experiență ai PSD și-au dat demisia. Aici îi numesc pe:
Liviu PLEȘOIANU
Șerban NICOLAE
Decebal FĂGĂDĂU
Liviu POP
Dumitru BARBU
Daniel BREAZ
Mircea DRĂGHICI
Ion STAN
Cristian TERHEȘ
Radu PREDA
Lista va continua. Nu voi face eu aici afirmații, dar aceste plecări arată multe. Îmi amintesc că era un film polonez care se termina cu textul: cimitirele sunt pline de oameni de neînlocuit.
Se pare că mulți dintre noi ne lipim de scaune și credem că viața rămâne în loc fără noi. Am cunoscut pe când eram un fel de șef mulți oameni care spuneau că-și dau demisia. Unora le-am spus s-o scrie că le-o semnez. Unii au făcut gestul și după aceea au venit plângând să fie iertați. Cine crede că dacă pleacă nu sunt alții 100 mai buni care să le ia locul, fac greșeala vieții lor. Construirea listelor este opțiunea organizațiilor de bază și dacă cei de acolo, care te-au pus, nu te mai vor, trebuie acceptat votul lor, căci principiul simetriei este imuabil și după 8 sau 12 sau 16 ani, cu siguranță au apărut alte persone apte să facă ceea ce faci tu și cu siguranță că o fac mai bine.




(23 octombrie 2020)

No comments:

Post a Comment