Sunday, February 23, 2020

Gureșul Victor Viorel PONTA

Lui Victor Viorel PONTA îi place tare mult să se audă vorbind. ca la armată când sunt ofițeri care trăncănesc doar că le place să se audă vorbind. El se crede leu dar este un pisoi jigărit, care s-a văzut pe cai mari, dar nu prin forțele lui. Un amic de-am meu care-l cunoștea foarte bine, spunea că nu are caracter. Nu l-am crezut, dar tot ceea ce a făcut acest Victor Viorel PONTA a arătat că amicul meu avea prefectă dreptate.
Victor Viorel PONTA a făcut greșeli în cascadă din acre enumer:
- abandonarea pe online a partidului,
- demisia din poziția de premier,
- clocirea unui partid de sub 15%,
- ocuparea funcției de secretar general de guvern,
- ralierea cu PNL pentru demniterea lui DĂNCILĂ.
Eu îl numes pe Victor Viorel PONTA cel mai mare ratangiu, căci dacă rămânea șef de partid, dar demisiona sub presiunea evenimentelor de la sfârșitul lui octombrie 2015 și se ținea departe de micimile politice, conturându-se un fel de guru al politicii românești cu o fundație solidă având acțiuni de mare anvergură, în 2024 candida la prezidențiale depășindu-l pe Ion ILIESCU în procentajele din mai 1990.
N-a fost să fie și Victor Viorel PONTA apare pe la televiziuni să se afle în treabă căci cu cele sub 15% procente ale lui nu face nimic semnificativ, ci doar e folosit de balama de toți, după care i se dă cu bocancul în figură, așa metaforic desigur.





(23 februarie 2020)

No comments:

Post a Comment