Friday, February 7, 2020

Ce făcurăți bre, trei ani?

Văd acum cum dreapta se dă de ceasul morții să facă alegeri anticipate. În orice ipoteză favorabilă, acestea se vor ține în a doua parte a lunii iunie 2020. Se știe că alegerile la termen vor fi în noiembrie 2020. Se câștigă cel mult șase luni.
Întrebarea mea firească este:
- Ce făcurăți bre, trei ani?
Eu am crezut că după ce dreapta a pierdut alegerile în 2016 datorită modului dezastruos de a conduce al marinarului și datorită măsurilor proaste din parlament, aavut un moment de grație și și-a revenit, iar demonstrațiile din Piața Victoriei din ianuarie 2017 dădeau o licărire de speranță că dreapta s-a trezit. Eu am crezut că USR este altceva. Numai că văzându-i că:
- dorm în ședințele senatului,
- nu vin cu idei geniale,
- nu trag preșul de sub picioarele PSD-iștilor,
- sunt extrem de zgomotoși,
- nu au argumente,
- sunt lipsiți de eficiență,
mi-am dat seama că și acolo este reprodusă exact structura populației acestei țări, cu leneși, bețivi, curve, hoți, profitori, gargaragii și lași. M-am desumflat instantaneu. Cât despre așa-zisul nou PNL se vedea de la o poștă că este un PDL vopsit. 
N-am să am niciodată o explicație cum după ce a fost debarcat guvernul Mihai TUDOSE, dreapta a rămas să doarmă în cizme, așteptând ca PSD-eul să se erodeze de la sine sau lăsându-l pe IOHANNIS să se lupte singur cu hidra roșie. 
Cum stă bine politicienilor români, să profite de rezultatele altora, fără să facă nimic, acum după ce au văzut cum populația a sancționat în mai și în noiembrie 2019 PSD-ul, ei, drăguții de ei, se urcă pe cadavrul PSD-ului și nu fac altceva decât să croncănească chestia alegerilor anticipate, pentru a scurta suferința, zic ei, a românilor, zic eu setea lor de ciolan, că sunt flămânzi de stat în opoziție crâncenă opt ani. 
Cine crede cășomerul ORBAN va face altceva decât politica de doi bani de dinainte, cine crede că USR-iștii vor fi altfel decât au arătat până acum, cine crede că PSD-eul se va reforma, este de o naivitate extremă. Și după alegerile la termen vom avea un același parlament, adică deputați și senatori care vor face politică măruntă, de interes personal, care nu vor fi în stare să vină cu idei novatoare și:
- autostrăzi nu se vor face,
- spittle nu se vor construi,
- pădurile vor fi defrișate,
- linia de metrou va stagna,
- centrura Bucureștiului va rămâne vis,
- analfabetismul va înflori,
- sărăcia va domina,
- clasa de mijloc va sucomba.
Multă lume se întreabă care este soluția. Ar fi fost o soluție cadă PNL cerea vot de încredere pe legea cu 300 de parlamentari. N-a făcut-o. Atunci PA! Nu există nicio soluție și vom fi ce-am fost și mai rău decât atât, ceea ce este nasol, din moment ce bulgarii defilează deja cu rezultate excepționale și Coreea de Nord se pare că ne va trece în față în ceea ce privește și democrația și nivelul de trai.


(08 februarie 2020)

No comments:

Post a Comment