Saturday, February 22, 2020

Panouri mincinoase

Am văzut de multe ori niște panouri care anunțau cu emfază:
- cine e constructorul,
- cine dă banul,
- termenul de începere,
- termenul de finalizare,
- în ce program se execută.
Este foarte mișto, dar a devenit comic, pentru că din 25 de panouri văzute de mine niciunul nu era cu termenul de începere dar mai ales cu termenul de finalizare respectate.
Eu m-am săturat de miciunile mele, deci pe ale altora nu le cred nici atât. Sunt prea mulți mincinoși ordinari printre noi și mi se pare că s-a depășit masa critică, deci nu le mai iau în considerare. Dacă cineva îmi spune că în ziua Z la ora K se va face un oarece lucru, nu cred. Mi se pare că cel ce spune așa ceva este un neserios. Probabil, dacă în următorii 20 de ani tot ce se va spune se și va întâmpla, cele scrise ar căpăta un pic de credibilitate. Până acum văd numai comedii proaste.












(22 februarie 2020)

No comments:

Post a Comment