Sunday, May 29, 2022

Retrogradarea lui Dinamo București

 

Clubul Dinamo avea o echipă de fotbal cu totul specială. De când fotbalul este o afacere, nici clubul Dinamo nu a fost ferit de muștele care s-au năpustit pe stropul de miere din borcan și au reușit performanța de a prăbuși clubul și iată că echipa de fotbal a retrogradat. Mare tragedie, pentru o istorie și pentru un trecut glorios. Suporterii își ziceau câini. Pe stadion se duceau lupte adevărate între fani. Erau jucători de top în echipa Dinamo. Cine va găsi timp să scrie o istorie a echipei de fotbal Dinamo de la începuturi și până la 20 mai 2022, când a venit sfârșitul.

Eu nu am fost și nu sunt un iubitor al fotbalului. De două ori am fost la meciuri de fotbal. Prima dată când am văzut meciul România-Grecia pe național Arena, unde am plătit 100 de lei ca să văd și eu cum arată prea lăudata National Arena și echipa României a fost umilită de o echipă a Greciei proaspătă, talentată și eficientă, în timp ce jucătorii mioritici parcă aveau bolovani legați de piciorușe.

Al doilea meci a fost pe Neu Camp la meciul FC Barcelona cu AC Milan pe vremea când juca un român foarte bun, unul CHIVU, băiat cuminte care nu a tras pe nas și nu a fost implicat în scandaluri și nici trei muieri n-a avut, dragul de el.

Am povestit tiate acestea pentru a nu se crede că am ceva cu clubul Dinamo. Sunt numai foarte trist să văd un management prost, să văd oameni care nu au un proiect, nu au o strategie, ci sunt oamenii care merg după principiul fură și fugi, principiu extraordinar de păgubos, care este drum înfundat.


(29 mai 2022)

No comments:

Post a Comment