Tuesday, May 24, 2022

M-am apucat să scriu o carte de istorie...

Furios nevoie mare că:
- nu am găsit o carte de istorie care să mă mulțumească,
- se tot schimbă cărțile deși trecutul este unul și același,
- vreau să înțeleg ceea ce a fost,
- doresc să verific propriile ipoteze,
m-am apucat să-mi scriu singura carte de istorie, de care să fiu mai întâi mulțumit eu de ea și care să mă facă să verific unele elemente ale gândirii mele de programator, căci ori că că, ori că. Nu merge și așa și așa, căci nu suntem la piață unde cumpăr șorici sau găini în viu și nici nu fac desen pentru un deget, pentru a demonstra că arată diferit, după poziția în care îl privim. 
Când voi gata cu ea, mă voi asigura că enervez pe 80% din așa-zișii specialiști și abia după aceea o voi posta undeva unde să fiu sigur că nu sunt bruiat.
Titlul este șocant.
Modul de abordare este diferit, căci pentru a înțelege cum cade piatra aruncată, trebuie înțeleasă traiectoria ei, care are niște proprietăți, de care am ținut seama.


(23 mai 2022)

No comments:

Post a Comment