Sunday, May 15, 2022

Incompetenții din RTV

 Ca tacâmul să fie complet și ca să se facă de c-c-t deplin și definitiv, echipa de la RTV care s-a ocupat de EUROVISION, a stabilit performanța:
- de a se poziționa pe locul 18,
- de a fi penalizată privind punctajul.
Nici nu mă miră căci am încercat să intru pe un portal al RTV să văd spectacolul ca să votez, căci votul meu era valabil. În loc să intru pe RTV să să văd spectacolul ca să plătesc SMS cu banul jos, am fost expediat de a face un cont și bla, bla, bla. Așa că i-am dat dracului cu spectacolul lor cu tot și am făcut altceva, căci știa melodia spaniolă de mult timp și nu mă dăduse pe spate. În plus, de la chestia cu Serbia, când aceasta a ocupat locul întâi, era previzibil că Ucraina va fi marea învingătoare.
Dușul rece primit de RTV arată corupția din țară, căci dacă pozițiile ar fi ocupate corect, pe criterii de competență cu siguranță, nu s-ar ajunge la interpretările și erorile pe care le vedem. Inclusiv selecția nu ar fi de doi bani, cu clasificări finale jenante și neonorante. Republica Moldova a fost plasată e locul 7. Diferența de 10 locuri arată că suntem mai proști decât ei de 4 ori, dacă împărțim 253 -  punctele obținute, la 65. Să ai 20 milioane locuitori, o fi punctat cu 65 când câștigătorul a obținut 631, este deja contraperformanță adevărată.
Nu aștept remedii, căci corupția, acest cancer, nu se vindecă decât prin extirpare. Cu fugari care evită pușcăriile mioritice, nici nu mă mir că nu se va realiza vreodată extirparea tumorii.

(15 mai 2022)

No comments:

Post a Comment