Monday, May 2, 2022

Am o procedură verificată

M-am apucat să scriu niște Povestirii hazlii, dar reale, din viața mea, pe domeniul ionivan.ro În acest sens mi-am creat o procedură foarte bună, care mă face să nu am deloc erori de prelucrare, procedură care constă în următorii pași:
- creez un fișier în PAGES că lucrez pe un Macbook PRO,
- scriu textul unei mici povestiri hazlii,
- îl verific cât de cât,
- pun tag-ul <br> acolo unde se impune să trec la următorul rând,
- compactez textul pentru a avea maximum de 64 de rânduri,
- îl salvez și dau un nume sugestiv,
- export fișierul în format .txt dar la numele inițial adaug -TXT să nu confund,
- scriu noul nume în fișierul din PAGES, fișier pe care îl salvez,
- copiez fișierul din folderul unde a fost exportat în folderul DOCUMENTS,
- merg în IDLE și copiez într-un program care înlocuiește diacriticele cu coduri HTML,
- adaptez secvența și preiau numele fișierului cu -TXT salvat în DOCUMENTS,
- lansez programul în execuție,
- mi se afișează textul cu coduri HTML în loc de diacritice,
- merg la fișierul rădăcină din ionivan.ro unde înșir povestioarele,
- adaug link-ul spre noua poveste,
- creez fișierul noii povestiri, pe care îl deschid,
- deschid fișierul șablon, copiez conținutul său în fișierul noii povestiri,
- preiau textul cu diacriticele înlocuite,
- copiez acel text în fișierul noii povestiri,
- salvez conținutul fișierului rădăcină,
- verific pe site online că s-a adăugat povestioara,
- salvez acest conținut,
- verific pe site că există conținutul povestioarei,
- închid fișierul povestioarei din domeniul ionivan.ro,
- salvez fișierul din PAGES și îl închid,
- trec la o altă povestioară.
Fără o astfel de procedură aș pierde enorm de mult timp, aș încurca rău de tot borcanele și aș munci aiurea ca tâmpitul, fără să ajung rapid la rezultatul pe care mi l-am propus. Eu mi-am optimizat modul de lucru, pentru că sunt interesat să am productivitate, ori creșterea productivității nu se obține la crearea de conținut digital, ci la operațiile care premerg și, respectiv, urmează procesului de creare de conținut digital, adică exact la repetarea fără greșeală a operațiilor enumerate de mine. Numai dacă sar o operație, va trebui să revin și voi pierde timpul,


(02 mai 20220

No comments:

Post a Comment