Monday, April 11, 2022

Mama săptămânii

 După cum este aleasă, adică votată mama săptămânii se văd gusturile publicului care urmărește emisiunile Casa mireasa și Capriciile iubirii, dar și strategiile dezvoltate de cei ce se ocupă de soarta emisiunilor. Ar fi fost aiurea ca pe durata în care Leo și Nora erau împreună să devină mama săptămânnii doamna Dana, căci o zbura în doi timpi și trei mișcări pe Nora și tot conflictul care se lungise și așa nepermis de mult, ar fi dispărut.

Așa că, după ce Nora nu a mai fost în casă, doamna Dana a devenit brusc, mama săptămânii. Eu nu știu cine urmărește setul de emisiuni, dar ca să devină model o femeie cu carențele de limbaj, de tonalitate și de comportament ale doamnei Dana, mi se pare că există mari diferențe între ceea ce eu aș socoti a fi o mamă a săptămânii și ceea ce socotește publicul. se zice că poporul care votează are întotdeauna dreptate. Așa o fi. Înseamnă că urmăresc emisiunea multe femei care seamănă la caracter, la comportament, la mimică, la vocabular cu doamna Dana și cred că așa și este.

La viața mea, am văzut prea multe mame de băieți, fie că au un singur copil, fie că au nenumărați copii, care se comportă nefiresc când este vorba de unul dintre băieții lor, în comparație cu felul cum se comportă când e vorba de fetele lor. Sunt foarte protectoare, sunt foarte agresive, sunt foarte întreprinzătoare și în dorința lor de a face bine, fac numai rău copilului lor. Am văzut o astfel de mamă care-și despărțise copilul ei de 18 neveste și tot mai spera să-și găsească nora ideală, deși fiul ei nu era nici pe departe modelul de bărbat de care femeile să cadă-n limbă. Nu era nici frumos, nici bogat, nici educat, nici meseriaș. Era un om normal, cât este un om normal, care-și lasă 18 neveste, neavând cu niciuna dintre ele copii.

Un lucru este cert: doamna Dana a prins gustul de a fi vedetă, căci după ce și-a împins copiii să apară pe sticlă, ceea ce este bizar pentru o mamă, a văzut cum este și a venit să defileze pe podium sau pe covorul roșu, deși nu o califică absolut nimic pentru acel statut, căci n-am auzit-o cântând, n-am văzut-o dansând, nu i-am văzut operele care care-i ies din mânuțele sale, n-am auzit de vreo medalie de sportivă, ci doar am văzut-o și am auzit-o cum se comportă ca 99% dintre mamele absurde de băieți manipulați, fără personalitate, care știu ele mai bine ce vor aceștia, chiar mai bine de ceea ce știu ei.


(11 aprilie 2022)


No comments:

Post a Comment