Tuesday, April 5, 2022

Probleme tehnice la discursul lui ZELENSKYY

Trebuie spus din start că mediocrității  din politică îi corespunde o mediocritate în serviciile tehnice care ajută politica, pentru că mediocrii din politică angajează la rândul lor mediocrii în serviciile tehnice, în zona de consilieri și în zona de personal auxiliar. Să nu-mi spună mie nimeni că agramata publică, acum printre slujbașii parlamentului este o lumină, căci nu avea cum cu editările lui BOC să devină zeița înțelepciunii în 15 ani.

Ceea ce s-a întâmplat cu defecțiunea tehnică din parlament di 04 aprilie 2022 este rezultatul incompetenței și punct. Vin tot felul de indivizi să dea tot felul de explicații. Nu de explicații este nevoie, ci de lucruri făcute ca lumea de la început. Eu știu bine ce înseamnă să vorbești cu oamenii și să le spui că simulările sunt esențiale în mediul real. dacă ei fac după capul lor, asta este o altă poveste și rezultatele se văd.

Treaba nu a mers. Nu mă interesează de ce nu a mers. Mă interesează că trebuia să meargă și punct. Dacă acolo erau indivizi competenți, adevărați profesioniști, nu indivizi puși pe pile și cu spate politic, cu siguranță că nu apărea nicio problemă. Dar, pe vremuri se spunea de o instituție de piloși din București că dacă peste clădirea ei cade o bombă, jumătate din cc al pcr va fi în doliu. Explicația era simplă: toți cu pile din cc erau angajați acolo. Am certitudinea că așa era, pentru că o copilă cu nota 6(șase) la examenul de stat, era într-o dimineață când am mers la acea instituție că aveam treabă, salariată, deși Bucureștiul era oraș închis. ea era pila cuiva din cc și reușise să fie adusă direct într-un institut de cercetare unde nici cu media 9,90 nu se ajungea din prima. 

Așa și cu așa-zișii profesioniști de cacao care s-au ocupat de transmisie. Nu am senzația că vreunu IT-ist de acolo să fie absolvent de Automatică, Facultatea de Calculatoare din UPB, căci dacă echipa ar avea din 10, 7 absolvenți de-ai lui CRISTEA și ȚĂPUȘ, nu s-ar fi întâmplat incidentul de ieri. Doi ca Alexandru Daniel TĂNASE și devin tradiție erorile de transmisie din parlament.


(05 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment