Monday, April 4, 2022

CÎȚU fuse și se duse

Florin CÎȚU a venit de niciunde, a zăbovit un pic și se duse niciunde. Nu vreau să scriu aici nimic rău despre acet individ, pentru că își vor da drumul la vorbă colegii lui și vor turna în căpșorul acela care sunt sigur că sună a gol, tot felul de zoaie, căci și ca premier, dar mai ales ca premier și șef de partid, a nemulțumit pe multă lume doritoare de favoruri, de pile și alte dregătorii nemeritate.
Florin CÎȚU cât a fost ce a fost și avea apariții la televizor, nu am înțeles niciodată ce spunea și televiziunile în nesimțirea lor nu titrau ce vrobea nefericitul premier și președinte de partid sau doar președinte de partid și șef al senatului.
Plecarea lui Florin CÎȚU din funcția de premier s-a făcut prin moțiunea de cenzură din 05 octombrie 2021, nu prin demisie. Plecarea lui Florin CÎȚU de la șefia PNL s-a făcut prin demisia semnată de el în 02 aprilie 2022.
A fost filmul Ana celor 1.000 de zile
Acum rulează filmul Florinel al celor 210 zile, căci 210 zile a stat Florin CÎȚU președinte de partid la PNL.
Nici n-avea stofă de președinte de partid Florin CÎȚU pentru că:
- nu știe să vorbească,
- nu are cultură politică,
- nu știe să construiască o echipă,
- vorbește gura fără el,
- nu are o strategie a lui, dar acceptată de partid,
- aruncă petarde și fumigene fără rost,
- lucrează cu jumătăți de măsură,
- nu simte pulsul vremurilor,
- se. crede ceea ce nu este.
În concluzie, s-a așezat pe capul lui Florin CÎȚU o pălărie mult prea mare, i-a căzut pe ochi și nu a mai văzut nimic în jurul lui, ceea ce l-a făcut să greșească drumul și s-o ia în bălării.
Mie nu mi-a plăcut de Florin CÎȚU că nu mi-a spus:
- Bă,  IVANE, eu sunt Gigel, am făcut școala elementară, am diplomă, am făcut liceul, am diplomă, am făcut facultatea, am diplomă, am lucrat la X și am rezultatele cutare și cutare. Io, ăsta sunt!
A venit cu tot felul de bazaconii,  ca să se afle că:
- n-a intrat la liceu,
- n-a intrat la ASE,
- a făcut pușcărie în USA,
- a fugit fără să plătească un credit,
- a făcut o ghidușie cu leul.
După toate acestea, a devenit ministru de finanțe, apoi premier, apoi președinte de partid, apoi președinte de senat, fără a exista măcar  mici urme de ceva calități, acel minim care să dea speranțe vulgului că ceva bun va ieși din mâinile acestuia.
Eu nu cred că Florin CÎȚU este opera cuiva, că o persoană a orchestrat evoluția meteorică a lui Florin CÎȚU, ci că el este opera hazardului care acționează dintotdeauna în politichia românească, unde omul nepotrivit este așezat din întâmplare pe locul la fel de nepotrivit și iese ceea ce iese, căci elementele de improvizație aproximative care ne caracterizează și mai ales sufletul de poet al românului  ne-a adus aici.
Bietul Florin CÎȚU!


(04 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment