Wednesday, April 27, 2022

Peter DINKLAGE, actorul de geniu

Am văzut filmul Death at a Funeral din 2010 și am avut ocazia să-l văd Peter  DINKLAGE într-un rol special, jucând astfel încât mi-am dat seama că are clasă. Nu orice fel de clasă, ci una remarcabilă. Am văzut filmul din 2020, I Care a Lot și Peter  DINKLAGE joacă excepțional. Scenariștii americani când se pun pe treabă au în cap actorii potriviți și scriu special pentru ei. Sunt situații în care ajustează scenariul încât replicile și situațiile să se potrivească 100% temperamentului interpretului căruia i-a fost încredințat rolul. Așa s-a întâmplat cu Peter  DINKLAGE.

El reprezintă un univers. Îmi amintesc vremea studenției. La Facultatea de Economie politică era o studentă excepțională, la care se uita toată lumea pentru că ea era diferit. faptl că trecuse peste toate barierele, arăta că performanța nu ține seama de nimic. Așa este și în cazul actorului Peter  DINKLAGE.

Nu contează nimic. Contează talentul, contează munca și mai ales, contează rezultatul. Și rezultatul lui Peter  DINKLAGE în filmele pe acre le-am văzut eu în timp, spun că Peter  DINKLAGE este un talent remarcabil.


(27 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment