Tuesday, April 5, 2022

TVR, ori ești surdă, ori ești proastă....

Având ceva de lucru, nu am văzut discursul lui  Volodymyr Oleksandrovych Zelenskyy și am căutat pe Internet să găsesc o înregistrare. Am găsit ceva preluat de la TVR1 și am început să urmăresc. 
Imaginea era bună.
Sunetul era bun.
Nu apăreau întreruperi generate de încărcare de conținut.
Mai jos erau textele pro Volodymyr Oleksandrovych Zelenskyy .
Numai că în partea dreaptă, în timp real, adică în timp ce eu urmăream discursul care era la ore bune de la momentul în care se transmisese live în parlament, pe o bandă se derulau mesaje de care m-am îngrozit. Cineva, bun meseriaș, a preluat transmisiunea TVR1 și a pus-o la el pe portal, dar nu orice fel de portal, ci unul neprieten TVR1. Aici nu am cum să redau nici capturi că m-am enervat teribil și mi-am zis că în loc TVR să gândească să-și gestioneze conținutul, crede că tot ce zboară se mănâncă.
În loc să se preocupe ce apare pe conținutul său digital de bază, TVR aleargă după soluții în altă parte. Sunt sigur că dacă își generează propriul conținut digital, cine-l preia trebuie să se autentifice cumva și în acest caz, unul care se autentifică nu-și mai permite să facă ghidușii folosindu-se de conținutul digital pe care l-a obținut prin autentificare sau lăsând cumva o urmă, de care el ca hacker este conștient.


(05 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment