Tuesday, April 5, 2022

Despre soluțiile tâmpite ale mediocrilor în online

Orice nene sau orice tantii care cred că au șansa să facă banul gros din nimic, își fac conturi pe rețelele de socializare și caută să fie în trend.
Dacă pe rețea sunt funduri bombate, pune și tanti un fund bombat.
Dacă pe rețea sunt buze gen târtiță de rață, pune și tanti prproia-i târtiță de rață.
În acest fel sunt atrase reclame de produse și vin și ceva bănuți. Dacă embargoul pus Rusiei la accesul la rețelele important au arătat că rușii au pierdut 500 milioane de dolari din gestionarea de conținut digital. Ceea ce este foarte puțin că Russia are 150 milioane de locuitori și ar reveni mai puțin de 4 dolari pe locuitor. 
Este interesant că normal ar trebui ca acești nene și acele tanti să creeze propriul conținut digital care nu mai trebuie poluat de reclame care nu spun nimic.
Reclamele de pe acel conținut digital sunt bizare, fără valoare și care rostogolesc sume nesemnificative. Se știe că dacă Ronaldo este prezent în rețelele de socializare, are propriul conținut digital și acest conținut digital este interesant și urmărit de internauți, nu de sute, ci de milioane de urmăritori. Acei nene și acele tanti nu sunt în stare să creeze conținut digital inteligent, care să intereseze pe internauți.
La noi, cine vrea să intre pe diferite portaluri are surpriza să fie inundat de reclame stupide care te împiedică să ajungi la conținutul digital specific din portaluri, te enervează și părăsești portalul. Acum există și o corelare între numărul de internauți care accesează un anumit conținut digital, cu timpul care stă fiecare internaut pe conținutul accesat.
Oamenii enervați:
- ies din portal,
- nu mai intră niciodată pe portal.
Eu așa procedez. Deci trebuie o schimbare de comportament a acelor nene și a celor tanti, care musai trebuie să se gândească să creeze propriul conținut digital, dar nu orice conținut digital, ci de conținut digital inteligent, original, interesant, elaborat.


(05 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment