Saturday, April 9, 2022

O luptă între o femeie trădată și un bărbat cu amantă

Am văzut scandaluri între neveste bătrâne trădate de soți cu amante tinere sau scandaluri între bărbați boșorogi abandonați de neveste foarte tinere. Nu orice fel de scandaluri, ci scandaluri monstruoase. În toate acestea totul este bazat pe un scenariu foarte bine scris de un mare dramaturg.
N-am să înțeleg cum se produce toată tărășenia atunci când sunt necesare acte. Se vorbește despre bani. Ea zice că are bani. El zice că are bani. Este nevoie de acte. Ea spune că are bani. Actele vorbește. Realitatea este undeva la mijloc. 
Ea spune că el nu are calități. 
El nu spune nimic.
Femeia trădată vorbește și vorbește și vorbește.
El nu spune nimic.
Mi s-a părut firesc să văd emisiuni cu mari actori, cu mari cântăreți, cu spectacole valoroase, nu scandaluri de doi bani, cu minciuni, cu vorbe grele și cu ieșiri necontrolate.
În viața mea am văzut o singură dată o doamnă demnă care s-a despărțit de soțul ei, fără să știe nici vântul nici pământul.




(09 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment