Friday, April 22, 2022

Cei care se vând prost

Vedem peste tot indivizi care vând orice. Unii vând bine, alții vând prost. Există și tipi care se vând. Unii se vând bine, alții se vând prost. A nu se înțelege că se pun pe cântar și se vând la kilogram. Nu. Aceștia se vând în sensul că ceea ce produc în zona conținutului digital este scos la vânzare, adică la citit sau la privit și în final, prin numărul de admiratori și de urmăritori, primesc sau nu bani. Deci, vedem:
- titluri mincinoase, ceea ce înseamnă că unii ca mine, vor fugi de respectivul cont pe vecie,
- produse de proastă calitate, ceea ce înseamnă că nu mă voi mai lăsa păcălit vreodată,
- disproporții între calitate și preț, ceea ce mă fac să evit respectivele magazine,
- scumpiri aiurea, care arată lipsa de performanță, dar și complicitatea consumatorilor.
Vedem cum unii care au conținut digital, sunt lipsiți de inspirație și rostogolesc hoțește conținutul digital al altora, pentru faptul că nu funcționează și aici acel software de la tezele de doctorat care să facă imposibilă postarea de conținut digital deja existent sau lipsit de originalitate în proporție de 70% să zicem.
Alți indivizi îmbâcsesc puținul lor conținut digital cu reclame stupide, ca și ei, ceea ce fac extrem de dificilă citirea conținutului anunțat. Eu nu am pe blogurile mele reclame și nici pe site ioniva.ro  și nu cred că sunt atât de proaste postările mele încât să nu merite și ele o reclamă de doi bani, cu care să cumpăr un cartof degerat sau stricat, mâncat de coropișnițe.


(22 aprilie 2022)

No comments:

Post a Comment