Comercianții sunt cei care se agață de orice și care trag spuza pe turta lor. Și în cazul Centenarului Marii Uniri ei au făcut unele gesturi precum:
- au tipărit pungi omagiale,
- au lansat promoții,
- au promovat produse,
- a inclus centenarul în reclame.
Nici nu mă așteptam la mai multă imaginație din moment ce ei sunt cablați pe obținerea de profituri grase și pe ei nici în șpagat nu-i interesează nici istoria, nici cultura și nici altceva, decât cum să-i păcălească pe clienți prin metode dintre cele mai parșive și cu cât mai multe fake-uri. Ei nu sunt de condamnat decât în măsura în care dau dovadă de lipsă de respect față de clienții lor. Acest lucru se vede mai ales în preajma sărbătorilor când cersc prețurile. Dar și în cazul în care chipurile fac reduceri masive. Ei cresc prețurile dramatic și apoi le scad să pară că au făcut ceva. Deși nu fac nimic, ei doar lasă impresia că-l avantajează pe client. Numai că nici clienții nu se mai lasă fraieriți. De aceea multe Mall-uri au spații care sunt închise. Acolo comercianții au crezut că clienții lor sunt proști. Ei s-au falimentat că au exagerat și nu și-au corelat prețurile cu calitatea. Lăcomia comercianților nu se temperează de dagul centenarului. Ei vor fura mai vârtos, căci știu ei ce știu și lăcomioa lor nu cunoaște limite.
(02 aprilie 2018)
No comments:
Post a Comment