Wednesday, June 26, 2019

Mă așteptam...

Mă așteptam ca de luni 27 mai 2019 după ora 14,00 toți lingăii care nu mai conteneau în a-l peria pe Liviu DRAGNEA, asemeni politrucilor din 23 decembrie 1989 să iasă și să-l facă în fel și chip, dar mai ales să ne spună cât de oprimați au fost ei de dictatorul teleormănean cu mustață.
În decembrie 1989 se știa că procesul este ireversibil și dictatorul de atunci nu avusese abilitatea de a strânge dovezi compromițătoare împotriva adversarilor săi, din simplu motiv că-i considera niște otrepe de care nu trebuie să se sinchisească prea mult.
Mă așteptam ca vocala Gabriela VÂNCEANU FIREA să-și continue și mai virulent tiradele la adresa lui Liviu DRAGNEA, spunându-și cu și mai mare patos durerile, cu o satisfacție nedisimulată, căci hidra cu nenumărate capete a dispărut în neant la Rahova.
Mă așteptam să nu văd zâmbete de fericire întru dispariția unui adversar, exact așa cum am văzut, căci chipurile și liniștea lor, deși ascund grimase suspecte, tot lasă să se întrezărească acea liniște pe care o dă confortul creat prin dispariția mustăciosului. Nu spun aici nimic despre mustăciosul Iosif Visarionovici STALIN, căci el este dus din 5 martie 1953, moment cu care am fost contemporan.
Mă așteptam să se vorbească despre moștenirea dezastruoasă lăsată în urmă de spirtul dictatorial al lui Liviu DRAGNEA. Ceea ce se vede cu ochiul liber se rezumă la un cuvânt și anume, tăcere.
Nu i se rostește numele.
Nu mai sunt poze..
Nu se mai face referire la nimic din ceea ce a făcut.
Nu mai spune nimeni că i-a fost împreajmă.
Nu mă miră deloc ceea ce văd, căci vorba lui Radu BERCEANU, totul depinde de cât și cum este pompat sângele în instalație, ceea ce nu este doar o vorbă de duh, ci o realitate specifică colectivităților unde onoarea este un corp străin, incompatibil cu traiul banal de pe o zi pe alta.
Oricum, trebuie admirată Elena UDREA care deși știe multe, tace, ceea ce arată că a avut un mentor adevărat, în timp ce creațiile lui Liviu DRAGNEA sunt doar niște umbre care s-au destrămat asemeni perdelelor de fum, după ce rafala de vând a îmrățtiat cărbunii și câțiva stropi de ploaie a stins focul.
APR, PUNR, PRO România.
- Ce va urma? 
- Nothing, neică.


(27 iunie 2019)

No comments:

Post a Comment