Friday, June 28, 2019

Să mă laud: sunt un tip special

Sunt un tip special pentru că:
- în lift nu vorbesc la telefon, nu văd filme și nu dau SMS-uri,
- în autobuz nu vorbesc la telefon cu voce tare să audă toată lumea,
- nici la WC nu vorbesc la telefon și nu dau SMS-uri de pe mobil,
- când conduc autoturismul nu vorbesc la telefon să mă dau grande,
- răspund la toate apelurile pierdute când timpul îmi permite,
- închid telefonul când sunt la teatru sau într-o vizită,
- nu-mi povestes viața la telefon sau să pierd timpul cu banalități,
- când am de muncă, telefonul nu este dominanta mea,
- răspund celor din listă, căci persoanele noi sunt introduse imediat în listă,
- în prezența unor prieteni nu las telefonul la vedere pentru a verifica din minut în minut mesajele,
- pentru mine telefonul este doar o sculă de comunicare și informare în limite stricte,
- nu am dependență de telefon, dar am telefon mobil de 23 de ani.
Când văd oameni absorbiți de utilizarea excesivă a telefonului mobil mi se face milă de ei. Nu am să-i înțeleg niciodată de ce din 10 ore 7 stau și utilizează telefonul, ei fiind plătiți să facă cu totul altceva. Cu telefonul fac fotografii, scanez documente, mă identific cu cardurile de fidelitate, fac transferuri bancare, mă ghidez pentru identificarea de locații, relaționez pe facebook, instagram și e-mail, deci îmi rezolv toate problemele care apar în mod curent în viața mea, fără să mă domine el pe mine.


(28 iunie 2019)

No comments:

Post a Comment