Friday, June 21, 2019

T lovește din nou

Pe când era lanțul de magazine în Ro, se organizau tot felul de promoții, care mai de care mai hoațe, căci la noi în comerț numai jafuri se produc și exemplele sunt nenumărate în care comercianții:
- falsifică produse,
- reetichetează termene de garanție,
- umflă prețurile aiurea,
- vând marfă stricată,
- fac reclame mincinoase,
- vorbesc despre reduceri, dar de fapt sunt creșteri de prețuri,
- vin cu idei tâmpite de a asigura securitatea, umilind clienții,
- schimbă poziția produselor, devenind enervanți.
Dar să revin la oile mele. Săptămânile trecute, am primit niște bonuri și un tichet cum că dacă vreau să plătesc la un preț bun, vin cu timbrele acelea lipite pe carton și cumăr cuțite T.
Spuneam că am cumpărat în vremurile când era lanțul de magazine Real multe produse ca să fac punctele necesare să cumpăr 6 cuțite T reduse cu 70%, dar având un preț de-a dreptul demențial și așa la doar 30%. Când să folosesc cuțitele minune, stupoare, nu tăiau chiar deloc. Acum am 5 astfel de cuțite în țiplă cum se spune care stau martore la faptul că nu bat câmpii. Bănuiesc că totul este o găselniță cu niște sub-produse de non-calitate, ca să se facă și din această mică hoție un profit, căci nu am văzut niciun comerciant care să se gândească o clipă la client.
Un set de cuțite de bucătărie, dar de calitate, costă în USA de 6 ori mai puțin decât cuțitele T reduse azum cu 60%, ceea ce arată că la noi, comercianții sunt de 6 ori mai lacomi decât acolo. Punct.


(22 iunie 2019)

No comments:

Post a Comment