Wednesday, September 8, 2021

Schimbare de atitudine

Florin ROMAN, Daniel FENECHIU, Alina GORGHIU, Dan VÎLCEANU, Pavel POPESCU sunt numai câțiva dintre liberalii care în aceste zile nu mai sunt:
- aroganți,
- stupizi,
- siguri pe ei,
- atoateștiutori,
- distanți,
- superiori,
- nesimțiți,
căci simt că le fuge pământul de sub picioare, că sunt la un pas de a pierde puterea și de a deveni mici, exact așa cum sunt ei în mod natural, neumflați de izul forței pe care scaunul puterii li-l insuflă. Îmi amintesc cum Daniel FENECHIU nu-și mai încăpea în piele prin luările lui de poziție, căci la putere fiind, credea că s-a deșteptat și la degetul lui cel mic de la piciorul stâng deține toată știința universului, iar poziția lui de nesimțit de pe scaunul din studioul tv arăta tot disprețul pe care el îl arăta față de mine, chiar dacă eu nu am fost la vot să-i dau votul meu și după aceea să mă considere tâmpitul lui de alegător pe care-l trage în piept, din moment ce în campanie a zis ceva și la pupitru face cu totul altceva.
Liberalii și-au dovedit lipsa de caracter, incapacitatea de a face lucruri pozitive pentru cetățenii care i-au votat și pe care i-au mințit. Să plece!

(09 septembrie 2021) 

No comments:

Post a Comment