Saturday, September 4, 2021

Spectacolul de folclor moderat de Iuliana TUDOR este un kitsch

Mie îmi place folclorul, dar nu oric e fel de folclor. Nu-mi plac:
- cântecele cu versuri proaste,
- melodiile cu sunet de bâlci,
- cântăreții inculți,
- icnelile dintre strofe,
- abordările facile,
- temele răsuflate,
- versurile lacrimogene.
Vorbăria inutilă a moderatoarei sunt de un plictis perfect, ceea ce mă enervează teribil de mult. Ea invită în emisiuni doar anumiți cântăreți, pe care îi consider un fel de abonați care nu aduc nimic special, ci lucruri mediocre. Într-un cuvânt, ceea ce am văzut pe TVR 1 azi 04 septembrie 2021 și în intervalul 18,00 -18,30 a fost un kitsch de doi bani, cu dansatori grași, nesincronizați, inegali și cu dansuri de cârciumă. Soliștii tineri, cei care au vorbit despre ispite, nu mi-au plăcut căci nu au avut atitudine și nici respect. S-au comportat ca o gloată.
(04 septembrie 2021)

No comments:

Post a Comment