Thursday, September 23, 2021

Iulian DUMITRESCU, un taur autentic în politică

Pentru că este născut în 12 mai aparține zodiei TAUR, iar anul nașterii, 1972 ne arată că avem de-a face cu un politician aflat în plenitudinea forței de creație și de acțiune. El are două facultăți, una în Politehnică și una în ASE. Ar trebui să-l laud, dar eu n-am avut niciodată o părere bună despre cei care vor să țină doi pepeni într-o mână. Când faci o facultate:
- învață bine acolo,
- practică meseria învățată,
- perfecționează-te tot în acea meserie,
- fii recunoscut în meseria ta.
Dansul de colo-colo nu-mi dă senzația de lucruri serioase. L-am urmărit pe Iulian DUMITRESCU pe la televiziuni și are vorba măsurată, nu este zgomotos, dar știe să se impună, ceea ce arată că are el un ceva care-l face să fie difgerit de cei guralivi, superficiali și mai ales anoști. Nu l-am văzut contrazicându-se prin platouri, pentru că așa cum pune el problema nu lasă loc la discuții aiurea, cotraproductive și mai ales ambigue. Nu voi zice nimic despre specializările lui prin universități din lume că nu stau să verific și nici el nu a prezentat diplomele de acolo să-l cred.


(24 septembrie 2021)

 

No comments:

Post a Comment