Thursday, September 9, 2021

De la aroganță maximă la umilință minimă

Liberalii de pe poziții de comunicatori, imediat ce s-au instlat la putere au început să ne arate că ei sunt pe cai mari și s-au comportat ca atare, fiind:
- aroganți,
- sfidători,
- superiori,
- prețioși,
- distanți,
- nesimțiți.
Mă uitam la unii dintre ei care întotdeauna mi-au arătat că sunt:
- subțiri,
- inculți,
- agramați,
- obraznici,
- nerăbdători,
- grăbiți,
- impertinenți.
Uneori nu mă miram pentru că profilul politicianului român este să ne arate că este ceea ce de fapt nu este și să se manifeste ca atare, într-un context nepotrivit pentru ei. 
Liberalii care au fost în corul celor care au scandat MUIE PSD și care s-au aliniat în a urla cât îi țineau plămânii despre CIUMA ROȘIE, nu au lăsat în micimea lor loc de dialog cu exact cei pe care acum se străduiesc  să-i pupe în părțile moi, pe unde sunt emanate dejecțiile.
De la aroganța din aprilie când erau pe cai mari, la umilința din septembrie când sunt pe punctul de a pierde puterea, liberalii, trăiesc drama vieții lor, arătându-ne adevărata lor față de partid care ne-a dus la dezastrul de dinainte de război de am ajuns ca după 1945 să fim declarată țară învinsă alături de Germania nazistă. Ceea ce vedem acum este spectacolul unor oameni mici în momentele mari ale istoriei și tristețea mea este determinată de faptul că timpul trece și nu facem nimic.

(10 septembrie 2021)

No comments:

Post a Comment