Sunday, September 26, 2021

A trecut și 25 septembrie 2021

 Realitatea crudă care ni se înfățișează acum arată că există viață și după ziua de 25 septembrie 2021, după ce s-a încheiat lupta stupidă, inutilă, inegală și mai ales păguboasă dintre Florin CÎȚU și Ludovic ORBAN.

Ludovic ORBAN nu a realizat că este o pereche de șosete uzate, urât mirositoare, care nu mai sunt necesare nimănui. El însuși trebuia să se considere ca bățul de chibrit care a ars și s-a consumat, nemaiavând puterea de a face lucruri interesante. CTP (Cristian Tudor POPESCU) l-a considerat pe el ca fiind un tarabagiu și înclin să nu-l contrazic, pentru că nu l-am văzut pe ORBAN făcând lucruri mărețe pentru a avea de ce să-l regret.

Florin CÎȚU este tânăr, are viitorul în față. El are multe bile negre, dar ca președinte de partid trebuie văzut la lucru. El a făcut două gesturi clare. L-a îndepărtat pe Vlad VOICULESCU de la Ministerul Sănătății și l-a îndepărtat pe Stelian ION de la Ministerul Justiției. Nu le-a făcut el de capul lui, dar a avut acceptul cui știm noi, poporul.

În autobuzul 133 am auzit o chestie care m-a pus pe gânduri. A zis cineva: a plecat hoașca aia bătrână. ORBAN Ludovic este un bărbat de 58 de ani. Mă îngrozesc ce s-ar zice despre mine la 74 de ani ai mei.

Chestia cu ORBAN care a rupt parteneriatul cu IOHANNIS mi-a amintit de un băiețel tembel de la locul de joacă al copiilor mei, care după ce a fost bătut de niște mardeiași de cartier, cu hainele rupte și plin de vânătăi, s-a ridicat de jos și s-a lăudat că i-a aranjat el pe ăia. Am avut eu un student care se lăuda colegilor cum i-a umilit ei pe profesori la examen. În realitate, profesorii măturaseră pe jos cu el și îi dăduseră nota patru, deci era restanțier. Eu fusesem în sală, căci mersesem să-i anunț pe examinatori despre o ședință convocată de șef. Când am trecut pe lângă el și m-a văzut, s-a făcut albastru.


(27 septembrie 2021)




(27 septembrie 2021)

No comments:

Post a Comment