Tuesday, August 31, 2021

Am văzut indivizi tâmpiți

Vă mai amintiți de vremurile în care cei care doreau un bilet gratis la Revelion se înscriau pe liste?
Vă mai amintiți de cei care se așezau la coadă la încărcarea buteliei lăsau o cărămidă la coadă?
Vă amintiți de zilele în care oamenii își lăsau rând la alimentara pentru un pachet de carne?
Cei de atunci au transmis genetic dorința de a ocupa un loc pentru un beneficiu viitor.
Az 31 august 2021 am văzut la bazinul interior de la President SPA din 50 de șezlonguri 32 ocupate, adică 64%,  doar cu prosoape de indivizi tâmpiți, care nu au apărut pe parcursul a 60 de minute să intre să se bălăcească, dar au dorit ca atunci când vin să aibă locul lor rezervat. Nu m-am mirat deloc pentru că eu sunt un tip de 75 de ani, din care 44 de ani i-am în comunism și am văzut oameni:
- fricoși,
- lacomi,
- tâmpiți,
- răi,
- servili,
- cârcotași,
- mincinoși,
- hoți,
- proști.
De aceea nu mă miră când văd indivizi care se umilesc în mod gratuit, care ar face gesturi extreme doar pentru a accede la o anumită resursă, iar azi am văzut ceea ce știam și chiar s-a verificat ipoteza că voi găsi șezlongurile ocupate. Eram deja consolat când am deschis ușa de la bazin la ora 9,40 și am văzut totul ocupat și am devenit chiar fericit că mi se verificare ipoteza cu care m-am urcat deja în lift. Acum, când toate lucrurile sunt clare și nu există penurie de resurse și nici restricții de alocare, comportamentul de om tâmpit arată:
- involuție,
- incultură,
- incompetență,
- indolență,
adică rămânerea pe aceeași poziție de dinainte de 22 decembrie 1989, când lumea zice că se debarasat de comunism, ceea ce arată că una este să se zică și alta este să se facă, distanța de la vorbă la faptă este ca xde la c el la pământ și retur.

(31 august 2021)

No comments:

Post a Comment