Monday, August 23, 2021

Orange România nu are răspunsuri diversificate

Compania de telefonie mobilă Orange  are un mod de lucru orientat spre politici exclusive intereselor sale, cetățeanul fiind abandonat pur și simplu.
Ca urmare a unui mod defectuos de comunicare, am hotărât să portez telefoanele de la Orange către o altă companie. Lucru s-a făcut simplu. Am cerut Orange România în repetate rânduri, ceea ce dovedesc cu mesaje scrise, să-mi trimită scris care sunt obligațiile mele de plată pentru a încheia pentru totdeauna contractele cu această companie și pentru a nu mai primi vreodată de la Orange facturi de plată.
Nu am primit niciodată un răspuns scris de la Orange, ceea ce arată că politicile de comunicare ale Orange nu au nicio legătură cu doleanțele clienților, ci sunt orientate strict spre modalitățile dictatoriale ale companiei, clientul fiind desconsiderat în totalitate în solicitările sale.
Nu am spus niciodată că nu plătesc ce mi se cere.
Doar trebuia să primesc în scris care sunt sumele și ce reprezintă ele.
Din punctul meu de vedere discuțiile telefonice ale Orange cu mine sunt interesante, dar ele Nu reprezintă o bază și o garanție că am înțeles corect ce trebuie să plătesc și când trebuie să plătesc.
Deși au trecut 30 de zile de când am făcut solicitările de a mi se răspunde în scris, nu am primit niciun răspuns scris, ci numai redirectări, ceea ce arată că politicile companiei Orange sunt abuzive, nerăspunzând solicitărilor, ci acționîând strict în interesul său, nu și al unui client care dorește să știe exact cum se încheie definitiv un contract, primind o scrisoare scrisă, cu conținut clar, care să permită efectuarea de plăți. A mă trimite de colo până colo, a nu rezolva problema reprezintă un mod deficitar al Orange de a trata un client care le-a plătit cu regularitate facturile 24 de ani.
Fără să-și îndeplinească solicitările mele elementare, Orange a trecut la represalii nedrepte asupra mea, tratându-mă ca pe un rău platnic.


(23 august 2021)

No comments:

Post a Comment