Thursday, August 26, 2021

Promoțiile sunt înșelătoare

Toată lumea știe că în comerț toți sunt:
- lacomi,
- profitori,
- hoți,
- avari,
- necinstiți.
Se văd toate acestea în preajma sărbătorilor când:
- cresc prețurile la produse esențiale,
- sunt create crize artificiale pentru a crește prețurile,
- sunt vândute mărfuri cu termene depășite,
- mărfuri de calitatea a V-a sunt vândute ca fiind de calitatea a I-a,
- dublează prețurile cu o zi înaintea anunțării reducerilor cu 50%.
Acești comercianți fac tot posibilul să-i păcălească pe clienți, iar una dintre modalitățile lor eficiente este aceea de a oferi promoții. La promoții se găsesc:
- produse care nu se vând,
- servicii neinteresante,
- produse la limita de valabilitate,
- produse deficitare însoțite de produse imposibile.
Calculele făcute de cei care propun promoții sunt făcute să iasă pe plus indiferent de context. Ei caută tot timpul să prostească pe cumpărător ambalând totul într-un mesaj fals, dar atractiv, astfel încât clientul să nu aibă posibilitatea de a verifica nimic. Dacă el ar verifica, ar vedea că totul este o minciună de doi bani, frumos ambalată, care de fapt în realitate se dovedește el în calitate de client a luat țeapă.
Voi da un exemplu: acum ceva timp, mă refer în toamna lui 2017 am dorit să schimb o saltea la un pat lat de 180 cm. Am găsit și cine oferea saltele și mai ales, cine ridica vechea saltea. 
Am mers în magazin.
Am ales salteaua.
Am plătit-o, inclusiv transportul.
Am stabilit ziua când să mi se aducă salteaua și să vină să ridice vechea saltea.
Au venit cei care care au ridicat salteaua.
Am primit un telefon că noua saltea nu mai este în stoc.
Am rămas fără loc unde să dorm căci comercianții tâmpiți nu s-au coordonat.
Am mers la magazin. 
Am ales altă saltea.
Am plătit diferența față de salteaua care nu mai era în stoc.
Mă programau peste 15 zile să-mi aducă noua saltea căci era în stoc.
Norocul meu a fost cu un salariat de acolo care s-a implicat și am reușit să intru în posesia saltelei în aceeași zi când am plătit diferența.
Vreți să dau numele magazinului? Am acte cu care dovedesc că promoiția lor era de fapt un furt.
(26 august 2021)

No comments:

Post a Comment