Thursday, August 26, 2021

Reclamele sunt doar minciuni

Nicio reclamă nu se adresează  corect clienților. Ele se referă la produse:
- nevandabile,
- apropiate de termenele limită de valabilitate,
- stocuri fără mișcare.
Toate calculele sunt făcute pentru a aduce profituri grase comercianților. Nimic nu este adresat clientului, ca acesta să iasă în câștig. Doar când comerciantul este în faliment va proceda la reduceri dramatice, doar să și câștige ceva, fără a pierde totul. Sunt situații în care se fac reduceri de 90%. Sunt produse care nu se vând niciodată la prețul lor, nici reduse cu 50%. De regulă prețurile acelor produse se multiplică de câteva ori, ca apoi să se reducă cu 90%, care de fapt este o reducere nesemnificativă.
Am văzut niște cârpe într-un outlet. Aveau preț de 50 euro. Nu le cumpăra nimeni.  La un moment dat, după un timp îndelungat le-am văzut reduse cu 90% dar prețul redus era 30 euro. Înseamnă că vânzătorul hoț îl majorase îngrozitor, încât 10 din prețul umflat era 30 euro. Vânzătorul nu câștiga 50 ci 30 de euro.
Comercianții au pierdut simțul realității, folosind cuvintele la prețul doar de, numai la prețul de în mod exagerat, de parcă o reducere de 10% i-ar îndreptății să mintă în așa hal.



(26 august 2021)

No comments:

Post a Comment