Sunday, January 27, 2019

Semicentenarul meu proprietate personală

Fiecare are  semicentenarul lui dacă vrea. Eu vreau. De aceea, eu am semicentenarul meu. Deci tot acest an îl dedic semicentenarului meu proprietate personală. 
Nu este legat de vârsta mea.
Nu este legat de terminarea facultății.
Nu este nici măcar legat de apariția primului articol într-o revistă.
Nu este legat nici de trimiterea de scrisori la universități să primesc documentații.
În acest an se împlinesc 50 de ani de când mi-am dat semnătura olografă și m-am pozat oficial, ca fiind o persoană importantă, chiar foarte importantă.
Având în vedere că nu vor scrie alții ode să mă laude, mi le voi scrie singur. Având în vedere că nu vor fi alții să mă omagieze cu prilejul semicentenarului, mă voi omagia singur. Am toate argumentele din lume pentru a face din anul 2019 anul semicentenarului meu și știu ce spun, căci nu este o laudă, eu fiind de felul meu un monument de modestie, defect pe care mi-l port cu demnitate, stoicism și respect, dacă mai este de respectat o asemenea persoană în ziua de azi. 

(27 ianuarie 2019)

No comments:

Post a Comment