Monday, January 28, 2019

Andrei CARAMITRU în politică

Despre Andrei CARAMITRU am auzit când a fost implicat într-un scandal cu Valentin DRAGNEA undeva prin septembrie 2018. Cineva și-a dorit transfer de notorietate. 
Acum, acest bărbat de 43 de ani și aici mă refer la Andrei CARAMITRU a intrat în USR și nu oricum, ci cu o poziție foarte clară vizavi de PSD+ALDE. Mesajul său a fost disecat de mulți analiști și este considerat programatic. Mie nu mi s-a părut un mesaj cu lipici, căci textul este mult prea simplu. Dacă-mi aduc bine aminte de contribuția ilustrului său tătic la alegerea lui Emil CONSTANTINESCU prin scena cu ochelarii, dar și prin scena fabuloasă din 22 Decembrie 1989 cu  Mircea fă-te că lucrezi!, fiul mi se pare cu mult prea liniar, dar cuvintele sale nu au darul de a impresiona, ci de a-l poziționa și atât. Andrei CARAMITRU este o excelentă achiziție pentru USR mai ales că este an electoral și principiul bilelor de pe masa de biliard funcționează excelent pentru cine știe să manevreze tacul. Văd că USR o face cu dibăcie și gradual. Mișto.


(28 ianuarie 2019)

No comments:

Post a Comment