Reclamele de la noi sunt:
- penibile;
- stereotipuri;
- agramate;
- banale;
- nesemnificative;
- monotone;
- simpliste;
- oribile.
Ca tacâmul să fie complet, se vine cu chestii:
- bizare;
- disproporționate;
- neadecvate;
- repetitive.
Eu știam că doar se folosea numai și numai când era vorba despre puțin. Un candidat pica un examen de admitere cu media 7,58 și ultimul admis avea media 7,62, deci i-au lipsit doar 4 sutimi. Un sportiv a obținut medalia de aur cu o săritură de 236 cm și altul a obținut argintul doar pentru că primul a sărit 236cm din prima. Penibilii noștri comercianți spun că de Black Friday un produs costă doar 799,99 lei, dând senzația că acesta a avut un preț exorbitant și ei și-au rupt de la gură și au redus prețul de 10 sau de 20 de ori și vând respectivul produs mai pe nimic, adică la 799,99 lei. În realitate produsul a costat 830 lei acum o săptămână și de Black Friday l-au redus cu 30, 01 lei.
Tot așa, lacomii comercianți folosesc neadecvat cuvântul numai, în ideia că ei ne vând nouă pomanagiilor un produs la numai 9,99 le, adică chipurile ne-au făcut o reducere adevărată, când în realitate pordusul a costat acum trei luni 6 lei, l-au majorat la 11 lei și l-au redus la 9,99.
(28 noiembrie 2017)
No comments:
Post a Comment