Sponsorul așa cum este definit de DEX online înseamnă: cineva care oferă resurse, adică bani.
Povestea așa cum este definită de DEX online înseamnă: este ceva despre ceva care impresionează.
Imaginea așa cum este definită de DEX online înseamnă: ceva care se vede și ambalează povestea.
Un sponsor apare dacă și numai dacă prin ceea ce face el reușește să obțină un beneficiu de imagine, care se traduce prin creșterea profiturilor lui. Niciun sponsor nu este filantrop
Mulți se vaită că nu găsesc sponsor. Un sponsor nu vine el decât dacă imaginea și povestea se suprapun obiectivelor sale. Un producător de suplimente nutritive pentru dezvoltarea masei musculare cere o poveste și două imagini, prima cu o persoană înainte de a folosi suplimentele și a doua cu persoana după ce a utilizat acele suplimente. Povestea este construită din cele două imagini și nu necesită alte explicații.
La producîtorii de suplimente de slăbire trebuie să apară o femeie grasă care după 4 săptămâni de folosire a acelor suplimente dă jos de pe ea 15 kg. Apoi în alte două dă jos 10 kg și devine o frumoasă. Sponsorizarea este o acțiune care se desfășoară:
- la inițiativa sponsorului;
- pe banii sponsorului;
- 80% în avantajul sponsorului;
- cel sponsorizat nu este alesul;
- cel sponsorizat este doar parțial beneficiarul;
- cei implicați parcurg jumătate din drum.
Mulți se tânguie că nu au sponsori, crezând că sunt atât de valoroși încât sponsorii ar trebui să-i caute cu fremnezie. În realitate, sponsorii de la noi sunt săraci, zgârciți și mai mult decât interesați. Ei vor să obțină cu 10 lei chestii care i-ar costa 10.000 de lei. Mulți sponsori sunt falși și promit doar să fie auziți și filmați, iar în realitate nu fac nimic din ceea ce au promis. Era un ștab care în Aula Magna a ASE a promis burse speciale studenților merituoși, iar după 5 ani când a fost întrebat de ce nu s-a ținut de cuvânt s-a jurat că el nu a făcut nicio promisiune.
Mulți se tânguie că nu au sponsori, crezând că sunt atât de valoroși încât sponsorii ar trebui să-i caute cu fremnezie. În realitate, sponsorii de la noi sunt săraci, zgârciți și mai mult decât interesați. Ei vor să obțină cu 10 lei chestii care i-ar costa 10.000 de lei. Mulți sponsori sunt falși și promit doar să fie auziți și filmați, iar în realitate nu fac nimic din ceea ce au promis. Era un ștab care în Aula Magna a ASE a promis burse speciale studenților merituoși, iar după 5 ani când a fost întrebat de ce nu s-a ținut de cuvânt s-a jurat că el nu a făcut nicio promisiune.
În algebră din ecuația Povestea + Imaginea = Sponsori rezultă ecuația Poveste=Sponsor - Imagine sau ecuația Imagine = Dponsor - Poveste sau niciuna dintre cele trei variante, căci fiecare sponsor are obiectivul lui, iar în business totul este afacere, nu există pomană cum acolo nici Mecena nu există.
(23 noiembrie 2017)
No comments:
Post a Comment