Sunday, August 11, 2024

Dați-mi un număr format din câte cifre vreți voi....

Dați-mi un număr format din câte cifre vreți voi și spuneți-mi o activitate pe care s-o realizez. Voi construi o listă cu atâtea motive din care să nu fac activitatea cerută, mult mai lungă chiar decât zice  numărul pe care mi l-ați dat.
Am spus acest lucru în clipa când am văzut câte argumente ofereau niște așa-ziși specialiști în în cercarea de a justifica de ce un nene pe o barcă s-a oprit la sfârșitul cursei, ca și cum i se terminase benzina la motor. Eu nu aveam nevoie să știu de ce nenea acela nu a ajuns primul la finiș, ci-mi trebuia să fi ajuns la finiș. El nu a ajuns la finiș că nu s-a ăregătit ca lumea, cum nu s-a pregătit ca lumea nici tanti aceea care a căzut de două ori de pe bârnă. Să nu mă ia pe mine nimeni cu pregătirea emoțională, cu chestii din planul psihologic sau ezoteric. Sportivii trebuie să se pregătească din toate punctele de vedere dacă merg la olimpiadă, nu să se facă de litera 3, căci în afară de cei vreo 20 care au făcut o figură frumoasă, restul au fost figuranți și nici nu trebuia să meargă la paris pe banii statului.

(11 august 2024)

No comments:

Post a Comment