Monday, August 5, 2024

O decizie la nervi

Camelia VOINEA, mama și antrenoarea Sabrinei MANECA VOINEA, a deciz retragerea din viața sportivă a fiicei sale ca urmare a modului în care sportiva a fost evaluată de arbitrele del sol din cadrul concursului de gimnastică artistică de la Olimpiada de la Paris 2024. În opinia mea, este o decizie luată la nervi. Gimnasta Sabrinei MANECA VOINEA este o sportivă foarte tânără, căci la 17 ani are tot viitorul în față, inclusiv un nou ciclu olimpic, cel de la Los Angeles din anul 2028. Cred că este o eroare a Cameliei VOINEA această decizie. De-a lungul carierei mele am cunoscut foarte multe persoane care amenințau cu demisia. De fiecare dată, le-am spus că la ușă stau și așteaptă o sută de persoane cu mult mai bune decât cel care vrea să demisioneze și că dacă a luat acestă decizie, revenirea asupra ei este grea, dacă nu chiar imposibilă. Încă nu este prea târziu pentru Camelia VOINEA să analizeze cu realism ceea ce s-a întâmplat la proba de la sol, să retracteze afirmațiile și să revină asupra deciziei. Acum mulți ani, cineva mi-a zis că o teză de 5(cinci) merita cel puțin 7(șapte). Dacă teza era de 10(zece) și i s-a dat 9(nouă) merita nu o luptă, ci un război pentru a face din 9(nouă) un 10(zece) curat. Dar ca să pârjolești o țară pentru a face din 5(cinci) un așse), deja este pierdere de timp, chiar dacă se face în numele dreptății.

(06 august 2024)

No comments:

Post a Comment