Monday, August 19, 2024

George Crin Laurențiu ANTONESCU a luat-o razna

Când am ajuns în Tulcea am auzit numai istorioare nasoale rău de tot despre George Crin Laurențiu ANTONESCU, pe care nu le-am luat în considerare, deși toate făceau referire la caracterul să. Ieșirea de zilele trecute în care vorbește urât despre Nicolae CIUCĂ, pe când înainte de alegerile europarlamentare 9 iunie 2024, când în pixul lui CIUCĂ stătea decizia ca muierea lui George Crin Laurențiu ANTONESCU să ocupe un loc eligibil pe listele PNL la europalamentare, nu știa cum să se mai limgușească pe lând președintele PNL și mai ales ce calități să-i găsească.

Cum George Crin Laurențiu ANTONESCU și-a văzut sacii-n căruță și muierea lui este europarlamentar, acest George Crin Laurențiu ANTONESCU a început să deșerte lăturile la adresa lui Nicolae CIUCĂ, exact arătându-și caracterul ce mi-a fost prezentat în ziua când mă aflam și eu în Tulcea, în trecere venind de la un congres internațional de statistică economică. Nici nu mă mir de ceea ce face acest George Crin Laurențiu ANTONESCU, căci dacă un om are carențe de caracter mulți ani, nu se va transforma peste noapte și n-am văzut niciodată un repetent cu ifose prezidențiale să-și depășească statutul de om mic, ascuns sub fusta muierii, devenind peste noapte purtător de paloș care împarte dreptate.

Mă bucur că Nicolae CIUCĂ nu-l bagă în seamă pe acest nene, care se dă Guru, dar care în realitate este doar un biet măscărici cu aere de orator, marionetă trasă de sfori de către știm noi cine.



(19 august 2024)

No comments:

Post a Comment