Sunday, August 18, 2024

Cum ne dăm seama că o reclamă este foarte proastă?

 O reclamă este foarte proastă dacă și numai dacă:
- seamănă cu alte reclame la fel de proaste ca și ea,
- conține prea multă vorbărie,
- sunt grupuri de peste trei cuvinte care se repetă de cel puțin 3 ori,
- are texte care apar pe ecran fără a fi citite,
- conține animații cretinoide,
- include greșeli gramaticale impardonabile,
- nu are nimic original în ea.
Orice reclamă ar trebui să aibă ceva revoluționar în ea. Cum revoluții nu se produc zi de zi în viața socială, nici reclamele nu au ceva revoluționar zi de zi și de aceea 99,99% dintre reclame sunt proaste și numai 0,01% sunt reclame care au ceva mișto în ele și aici mă refer la reclamele cu parfumuri care sunt scurte ca timă, dense și conțin elemente imprevizibile, care mă lasă cu gura căscată.

(18 august 2024)


No comments:

Post a Comment