Saturday, August 31, 2024

Mă simt discriminat...

Există deja legi care interzic folosirea unor cuvinte care fac referire la rasă, la trăsăturile oamenilor, folosind termeni peiorativi. Am observat că se întâmplă ceva care mă discriminează. Dadă legea interzice ceva, interzice pentru toată lumea. Trebuie ca toate persoanele să nu mai folosească acei termeni considerați neadecvați și cei ce folosesc termenii, indiferent de poziția lor, să suporte rigorile legii. Am văzut că la televizor persoane de etnie rromă folosesc cuvântul țigan referindu-se la ele însele. Eu consider că legea interzice utilizarea acestui cuvânt, deci nici persoanele de etnie rromă nu trebuie să-l mai folosească, pentru că legea pu are excepții. Am observat că și în filmele americane, actorii afro-americani folosesc cuvântul negru, ceea ce mi se pare incorect. Dacă legea spune că acest cuvânt nu trebuie folosit, normal, nu mai trebuie folosit de nimeni, nici de cei în cauză. legea este pentru toată lumea. Pentru mine omul este definit prin caracterul lui, prin profesionalism, experiență, profunzime, inteligență, forță, cuvânt, corectitudine, punctualitate, empatie, căci dacă am de rezolvat o problemă, numai omul priceput îmi dă soluția și orice altă caracteristică nu mă ajută.
Viața m-a pus în diferite ipostaze și m-am convins că criteriile mele sunt valabile și de aceea am convingerea fermă că în rezolvarea problemelor nu contează deloc etnia, culoarea pielii, genul și nici înfățișarea. Viața m-a adus în situația de a colabora cu oameni de toate felurile, dar aplicând criteriile mele de performanță, de punctualitate și de profesionalism, am reușit în 100% din situații să obțin soluțiile cele mai bune, căci acestea sunt baza în orice activitate practică sau de cercetare științifică.


(31 august 2024) 

No comments:

Post a Comment