Eram Antelope Canyon și am intrat în vorbă cu un vânzător de obiecte artizanale căci doream să cumpăr o farfurioară de ceramică. Em m-a întrebat de unde sunt și eu am zis că din România. El atunci a zis: Nadia COMĂNECI. Ce ILIESCU? Ce BĂSESCU? Ce IOHANNIS? Brandul de țară este Nadia COMĂNECI, căci despre Nadia COMĂNECI am aflat și atunci când în Gold Coast - Australia, când am fost întrebat de unde sunt și am zis România, cel din fața mea a zis Nadia COMĂNECI.
Din anul 1976 când Nadia COMĂNECI a obținut prima notă de zece la Olimpiada de la Montreal au trecut 48 de ani și pe întreaga planetă acel moment a rămas întipărit în mintea oamenilor din diferite generații. Eu consider că Nadia COMĂNECI este brandul nostru de țară, brand pe care nu știm deloc să-l promovăm și să-l folosim. Gimnastica este mai accesibilă oamenilor decât spectacolele de operă. Gimnastica este mai accesibilă oamenilor decât sculptura. Dacă am fi avut un fotbalist care să fi făcut o minune așa cum a făcut Nadia COMĂNECI, cu siguranță că acesta ar fi fost brandul nostru de țară, căci fotbalul este sportul rege, dar minunea din fotbal care să-l impună pe respectivul, nu s-a produs. Îmi aduc aminte că m-a întrebat cineva cum se zice ghinion în limba spaniolă. Nu aș știut și respectivul mi-a zis că în limba spaniolă ghinion se zice EL DUCKADAM.
(05 august 2024)
(05 august 2024)
No comments:
Post a Comment