Digitalizarea mioritică arată lipsa de înțelegere a fenomenului și tratarea primitivă a problematicii. Există aplicații prin care se fac programări online pentru schimbarea anvelopelor la autoturisme. În acest sens, se face un cont cu suficiente date de descriere a posesorului autoturismului, dar și cu date despre autoturism. Când se face programarea pentru schimbarea anvelopelor de iarnă cu cele de vară:
- se intră în cont,
- mai trebuie introduse date legate de autoturism, date care deja există,
- se alege ziua și ora pentru schimbarea anvelopelor,
- ar trebui să vină confirmarea pe e-mail, dar nu vine,
- la ziua și ora programată la recepție toată lumea face ochii mari,
- aplicația online îi împiedică pe operatorii fizici.
- se intră în cont,
- mai trebuie introduse date legate de autoturism, date care deja există,
- se alege ziua și ora pentru schimbarea anvelopelor,
- ar trebui să vină confirmarea pe e-mail, dar nu vine,
- la ziua și ora programată la recepție toată lumea face ochii mari,
- aplicația online îi împiedică pe operatorii fizici.
Credeam că chestiunea se va rezolva, dar de doi ani tot rău merg lucrurile și cu cât trece timpul, cu atât devine mai anacronic modul de a lucra cu service auto prin intermediul aplicației.
Există o bază de date cu tot și cu toate. În call center ar trebui să fiu întrebat despre numărul de înmatriculare. Ar trebui să apară date despre mine și despre autoturism. Ar trebui să fiu întrebat ceva despre variante de a face schimbul de anvelope. Nu se întâmplă așa. Mi se cer tot felul de date despre mine și despre autoturism, date care există în baza de date. Mi se spune că trebuie să aștept un răspuns de la un mecanic din service care mă programează la schimbul de anvelope. Este soluția de acum 10 ani. Înseamnă că în acel service digitalizarea nu există.
Să nu mai zic despre faptul că acum un an mi s-a zis că programarea online putea să însemne două drumuri, din moment ce li se stricase compresorul și nu aveau cu ce să umfle cauciucurile. Era un fel de pedeapsă că făcusem programare pe aplicație, care oricum pentru lucrătorii din service nu contează.
Despre ce service este vorba? Despre un service nedigitalizat al Bucureștiului.
(25 aprilie 2025)
(25 aprilie 2025)
No comments:
Post a Comment